dagen idag

Dagen idag bestod av lämning av barn o sen jobb
för min del..
Jag Hade som vanligt en mysig
frukost/fika rast på jobbet.
Jag börjar komma in i gänget alltmer.
Jag har ju givetvis mina favoriter som jag
tyr mig mest till..O några som jag försöker
lära känna bättre.
Tycker bra om alla som är där:-)

Jag slutade en halvtimme tidigare
idag o åkte o hämtade vanessa
som var med fritids till rävåskullen.
De skulle fortsätta mot rävåsskolan..
Men nessa skulle till simskolan..
Åkte dit o såg nessa simma omkring
i stora djupa bassängen som de andra
i hennes grupp.
Hon var egentligen tilldelad i en grupp
med äldre barn men hon fick
tillhöra denna grupp idag eftersom vi ställde oss i fel grupp fårn början.
Men den passade henne perfekt..
Hon var så glad o lycklig.
Hoppade från kanten
o simmade mellan ledarna:-)
Mysigt o se.
Sen hämtade vi pojkarna..

Imorgon ska jag hämta
pojkarna när jag har släppt
av vanessa vid badhuset.
Så får vi tillbringa stunden
vid stranden eller vid caféet..
Tills nessa är klar:-)

När vi kom hem
så fyllde jag poolen
för nessa o danne ville bada.
Solen sken o det var härligt ute.
Men det började regna..
Så det blev bara ett snabbt dopp..
Nu har vanessa precis
skrivit en lapp o satt
på en glasburk.
(ej 19/12 886)
Vad hon ska göra med pengarna?
haha hon ska spara till en mp3 spelare.haha
Den är något dyrare än 100 kr men jag
ska lägga till det som fattas.
En kul grej för hennes del:-)
Nu öser regnet ner..
skoj..eller inte;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!