helgen

Helgen som kommer nu är helt utan planer
för mig och barnen.
John ska på kaninutställning och ställa ut 3 av nicoles bebisar(inte så små längre)
Vi var med där allihopa förra året och det är en mysig kaninutställning.
Mysigare än de andra, det här är ute hos en kaningård.
Och man sitter i gräset och fikar lite.Brukar finnas något att köpa där osv.
Måste ju erkänna att det känns trist o inte få följa med.
Får o får,han vill åka själv.
Brukar se fram emot dom här familjedagarna.

Vi får roa oss bäst vi kan ,utan bil;-)
Planerna var först att vi kunde åka till fjugesta o bada
under tiden om barna o jag blev rastlösa.
O vi fick åka till ett av de ställen som vi vill åka till.


Känns så ovant för mig.
Får dom där utanför känslorna..
O ångesten kommer..

Inte blir det bättre av att vi missar alices kalas också.
Skit helg..

Saknar dom som brukar kunna göra mig lite gladare
när jag får dom här känslorna..
Lär ju sitta i ett tag nu,kväll o allt.

Jag vet ju det att när lördagen väl kommer
så finns det alltid något att göra.
Nu har jag ju inte bilen så det får bli stan eller något annat nära.
Skärgården kan man ju alltid åka till annars,ja överallt om man har bil..
Sen finns det ju något som heter buss också,man kan ju testa det också"fniss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!