vardag igen

Idag väckte jag vanessa kl 6.
la mig hos henne o kittlade henne
o klämer  henne på rumpan.
haha jävel vad hon skrattar då..haha
Så var hon vaken och på tipp topp humör.
Danne var redan vaken o satt o spelade
star wars lego.
Sen vid 7,35 var vanessa helt påklädd o
stod o väntade i hallen.
Såd et var bara för pappa john o skjutsa henne till skolan.
Perfekt morgon..
Johan sov fortfarande o john somnade om bredvid honom.
Danne åt frukost o var glad
tills han skule klä på sig.
Då började hans utbrott(helt ovanligt för att vara han)
men han har ju börjat reagera på sina strumpor o tröjor.
Byxor som han har ont om dom hittar han snabbt.
Men strumpor,det kvittar vilka jag ger honom ingenting duger.
Vi har en hel pappers kasse med omaka strumpor
i tvättstugan o han hittade omaka strumpor där som han ville ha.
Men det ska ju vara likadana,det är nackdelen med motivstrumpor.
Annars hade det räckt med samma färg.
Nä usch jag orkade inte riktigt med det tjaffset så jag röt till o sa:
antingen så klär du på dig så vi kan åka till dagis
eller så får du vara hemma.
Han sprang upp o somnade i sin säng.haha
Johan vaknade glad som alltid o klädde på sig.
O danne sover,de får vara hemma idag från dagis..
Vi får passa på tills de inte har skolplikt.
Men daniel går endast på dagis i 4månader till sen
så fort han har fyllt 6år så slutar han på dagis
och har sommarlov tills han börjar 6års.
O sen börjar allvaret.haha
Johan har också sommarlov from dannes 6årsdag.hihi
Men fortsätter givetvis på dagis sen till hösten..
Daniel kommer att få samma fröknar/lärare som vanessa hade
på 6års om inte det har skett någon förändringar i personalen
till dess förståss.
Men det lär det inte bli..
Blir väl kul för dem med en till westermarkare..haha
O sen blir det ett år utan en westermarkare tills nummer 3 kommer.haha
typ kan det bli 2013.haha jag är händelserna i förväg.haha
o sen..o sen... näää vänta lite.vi har ju bara 3..
Hejsvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!