Strandkanten+ läskudde

Idag fyllde min kära mor år.
Så under kvällen har vi hela familjen
varit på Strandkanten och ätit jättegod mat.
Vilken god potatisgratäng.:-)
Hallon cidern var också jättegod:-)
O så all kött såklart.

Sällskapet var mycket trevligt:-)
Mamma fick en massa fina presenter:-)
Blandannat en läskkudde.
Jätte fiffig sak.
En liten kudde som man lägger boken på
så man slipper hålla i boken när man läser.
Tror att den bara finns på Spongs bokhandel i karlskoga.
När jag sökte på läskudde fick jag upp olika varianter
men den här var brun och rätt liten..
Jätte praktiskt  när man sträck läser.
Som då man läser ut 4 böcker på 2dygn.haha


Tog inte direkt några bilder från kvällen,
får skylla på att jag inte hade min kamera laddad.
Illa illa,i know.Vad är jag för en fotograf
som tar med en kamera utan batterier.;-)

Nu ska det sovas här.
Så man orkar upp o väcka
barnen imorgon.
idag sov ju johan när klockan var 8,30
Upps.haha Så det kan bli;-)
Men de andra kom upp som de skulle:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!