kaninernas dopdag

Vanessa har bestämt sig för att det är kanin beisarnas dopdag.
de är ju ca:10 veckor gamla så det är väl tid för det nu..
O jag har fått äran av vanessa att få bli deras gudmor..
Vilken ära.hihi..

-ja men mamma eftersom du inte är gudmor
till någon så får du bli gudmor till kaninbebisarna..

-tack vanessa..

Så jag är gudmor till 3 kaniner.haha
Får väl skriva in deras dopdag i almanckan
så jag kommer ihåg att fira dom nästa år.haha
Ge dem en morot extra eller nått..

det här är en av mina gudbarn."fniss"
Vanessa brukar komma med Bella så här
o lämna  henne där jag sitter ..

-Bella saknar sin gudmor,hon har inte träffat dig idag..


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Barn är bra roliga, vilka roliga ideer de kan få :)

2011-01-26 @ 19:50:24
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!