glädjande besked

Igår fick jag glädjande besked  från arbetsförmedlingen..
O de vart glada för att jag hade sökt jobb och att jag hade fått respons:-)
Så nu håller jag tummarna:-)
Sen kanske jag ska gå på en slags aktivitet genom ams.
För att stärka mitt självförtroende lite...
Det skulle vara 2 gånger i veckan under 9 veckor.
Ska bli intressant o se vad det kan vara,
om jag kommer med.
Ska bara vara en liten grupp på 8pers.
I sånna fall behöver jag barnvakt
på måndagar vid 9-11..
Eftersom danne o johan inte går på dagis då.
Mer exakt tid får jag veta om jag kommer med.
Och vart det är.haha


Och idag har varit en väldigt bra dag
på alla vis.
Jag har fått gjort mycket nödvändigt idag.
Och dessutom haft besök av min vän jessica
och hennes gulliga son Kevin..
Det var så mysigt o ha besök:-)
O gosan,vilken mysis hon är,
hon gosade rejält i famnen:-)
(våran stora kanin som bor ute)

Jag känner att det är så mycket
som är bra i mitt liv.
Trots att jag inte har något jobb.
Men jag tror att det löser sig för mig
med den biten.

Jag käner mig nöjd o  harmonisk
och väldigt hungrig.haha

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Om du har en åtgärd från ams, så har du rätt att ha barnen på dagis under den tiden, även om de inte går där i normala fall =).

2011-01-12 @ 20:13:16
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Mamma

Heja Petra !! KRAM

2011-01-12 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!