födelsedagsfirande och tebutik

Igår var jag och barna  Hos min vän Linda med familj
och firade Linda för hon hade nyligen fyllt år:-)
Barna rusade direkt till varann ,de var så glada över att ses igen.
På vägen till fjugesta så stannade jag till
på blomaffären:Ekeby blommor för att köpa
en till present..
Jag hade köpt lösvikts te också från en tebutik
här i karlskoga-
Jag kommer inte ihåg vad tet heter men det luktade gott.
Så jag hoppas det smakar gott också..
Butiken hittar man om man går förbi bagarns,lilla w (som numera ligger bredvid bagarns)
och sen går över vägen ,en stor parkering finns mittemot bagarns.
Tvärsöver  finns det en del affärer ,korpen ligger där osv.
Iallafall vid kanten där så finns det en ny butik som säljer en massa sorters te,
massa annat roligt och fint. En perfekt presentbutik som jag kommer att gå till snart igen..
Jag köpte med ett grönt lösvikts te som heter:kiss me kate.
som jag gillade..
Jag är mest van vid svart te så det är väl det jag köper
i present om jag inte vet att personen ifråga gillar ett särskilt sorts te bättre förståss.
Det finns ju så många olika..
Efter några timmars lek och bus och en massa skratt så åkte vi hemåt
för att äta middag och ha lördagsmys:-)
En riktigt bra dag.
Linda:hoppas vi ses snart igen:-)
kram

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Ja, det hoppas jag verkligen att vi gör. Har inte hunnit att smaka på på det te jag fick i present av dig, men jag ska, jag lovar =). Det luktar ju jättegott, men kanske har jag fel på luktsinnet eftersom jag tyckte det luktade lakris först :D.

Nu är det väl våran tur att komma till er antar jag...

2011-01-24 @ 07:50:59
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!