chokladbollar

Idag har barna gjort chokladbollar helt själva
medans jag o johan städade..

O när de vart klara så kom en kompis
till vanessa o knackade på
och dom gick ut o lekte i snön.
O johan kom efter en stund
så nu leker de alla 3.
Danne slappar i sitt rum
framför tv:n..

Så när barna har kommit in igen
o mannen har vaknat från sin vila
så ska vi fika lite:-)

Sen ska jag fortsätta plocka här hemma
få bort all packning som har stått här sen
vi kom hem. Har ju inte haft någon energi
alls på några dagar.
Och dagen efter min panikångestattack
så var jag helt svag så då sov jag mest.
Men nu börjar energin komma tillbaka..
Man får passa på när den finns..

Men jag tog en paus här
för jag vill inte stressa upp mig alltförmycket.
Känner sån stress nuförtiden.
En inre stress..
John säger att jag ibland har katastroftankar.
Han kan ju sånt där bättre än mig
eftersom han har gått KBT o allt sånt där
sen vi flyttade hit för 3år sen..
O idag är han helt beroende av sina olika mediciner.
Men jag äter inga ,skönt det..
Ser ut att vara så svårt att komma ihåg att ta jämt..
O missar man så blir man helt groggy.
Nä jag är glad att jag är utan.
Men så har jag ju ingen anledning
att ha någon medicin heller"tur"

Nä nu måste jag fika.
Annars blir jag tokig;-)

Har 2 dagar nu den här veckan att se fram emot..
Hoppas det blir fler..

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh, chokladbollar som är sååå gott! Blev sugen! Det ska jag göra imorgon :)

2011-01-10 @ 00:21:56
URL: http://chokladbollarrecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!