9års förlovningsdag

När vi var i sälen rättare sagt den 28dec 2010
så firade john o jag 9årig förlovningsdag.
Min fina mamma kom och överraskade oss
med en snögubbe tårta för att fira våran förlovningsdag.
Det var några som vart lite avundsjuka,
och alla ville visst fira förlovninsdag efter det;-)
Men när man har varit tillsammans så länge så ska det firas.
Inget man driver med andra om,låt folk vara lyckliga:-)
Så här såg den tårtan ut:-)
Tack mammi:-)



Vi drog upp för backen en dag
och grillade lite korv,drack varm oboy
och lite annat gott och vanessa o danne
åkte lite slalom medans liften var öppen.
O sen mös vi och det var jättemysigt.

Senare under kvällen drog alla de andra
från vårat sällskap till brasan och grillade
ännu mera korv o drack varm choklad
o massa annat.

Jag ska visa er lite kort
i ett nytt inlägg
från då vi var där bara vi 5.
Jag vågar inte  ta kort
på andras familjer sen
en ett tjaffs utbröt
för några månader sen..
Så det blir mest
bara kort på mig och min familj
här i bloggen.
Lite trist men man får respektera det.
Jag har mailat,smsat personen ifråga
eftersom några råkade
komma med på 3 kort sammanlagt(av 200 kort)
men jag har inte fått något svar.
Så det får bli som det blir.
Synd bara att alla andra får lägga in korten
men inte jag..Jag är inte äns värd
ett svar på sms.ett svar:ja det går bra
om du inte taggar..
eller:nej aldrig i livet..
Men men..
Så är det.
Jag är lycklig ändå.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är väldigt fin på det där kortet med dig o John !!

2011-01-12 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!