februari= 0

Så var det februari ..
O det ska ju bli intressant o se
hur länge jag behöver vänta
på att få dessa efterlängtade alfakassa pengar..
Jag är beviljad men de har ju inte direkt bråttom
att skicka pengarna..
Hur tror de att man ska klara sig på ingenting i ett halvår..
Idag är det tydligen löning.
Lucky you som har riktig lön.
Ingen av oss har lön så det känns lite bittert
o höra alla säga:jaa nu kommer lönen
nu ska vi shoppa.
ja gör det.vi betalade alla räkningar igår
och så mycket roligare blir det inte.haha
Men jag är så van så jag orkar inte vara bitter..

Det går ju framåt för oss iallafall.
jag är beviljad alfakassa (när det kommer cash det har jag ingen aning om)
o john praktiserar numera på ett ställe där han stortrivs.
O han skulle passa att jobba där på riktigt(med lön)..

O jag går på kursen o stortrivs där.
Men det ger ju inga pengar
men för mig ger kursen mig så mycket mer..
Svårt o förklara men det märks att jag inte var där i fredags..
Nästa gång är på torsdag
o jag skulle behöva gå dit idag..haha

Det är så mycket som gör att en sån enkel kurs gör en så glad.
Man har någonstans att åka till redan på morgonen.
Man träffar folk,man slipper dricka kaffe själv.
Vi pratar om allt möjligt.både glatt o tråkigt.
Jag blir peppad,får bättre självförtroende,blir gladare.
o massa mer..

See ya:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!