till min vän ..

Nu är det snart 2 veckor sen
min iphone försvann o jag återfann
min kära ägodel,min fina vän..
Helt förkrossad..
Jag har fått vänja mig ifrån den där lyxen
det faktiskt är med iphonen.
Kunna kolla kontot när man är inne på ica.
Kunna gå och leta recept medans man handlar.
Kunna facebooka utana tt behöva sätta sig vid datorn..
Nu måste jag sätta mig vid datorn
så fort jag ska gå in på facebook,
kolla kontot.Kolla recept(har såklart kokböcker o matlagnignsprogram på tv men ändå)
Man kan inte fördriva tiden med att blippa med telefonen i en evighet.
Lyssna på Nrj..skicka stora fina mms.
Kunna ta obegränsat med foton,filma osv..
Men men den ligger i en låda just nu..
Trasig och ensam..
För er som missade bilden på hur den såg ut
så kommer den här igen:
Uch dend agen var inget rolig.
Begravning(fin sådan men sorglig)
åkte till ica o fick berättat för mig att en farbror hittade den
på parkeringen.o någon kanske hade kört på den..
Jag vart helt gråtfärdig när jag såg min kära ägodel.
Min fina iphone..jag lovar att jag ska ta hand om dig bättre
om jag får dig lagad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!