tacksam över

För 2 dagar sen skrev jag ett inlägg
som heter:doppresent från Gudmor.
Där jag beskrev våran tacksamhet..

Jag tänkte att jag from nu ska skriva en sak
varje dag,nästan varje dag.
En sak som jag är tacksam över.
Det kan liksom vara  vad som helst.
O det är vad jag känner,vad jag petra
är tacksam över.
Alla behöver inte förstå,tycka likadant.
Utan det här är vad jag tycker..
Okej..


Jag hann inte skriva om det igår
så min tacksamhets grej hände igår.
Så det blir nog en till idag..

Igår vart jag extra glad och tacksam över:

Igår fick barna ett jättefint inbjudningskort.
Ett inbjudningskort som var om Lek och buslandet.
Det var till mina barn..
Barna(vanessa o daniel)  har blivit bjudna
på kalas hos min barndomsväns dotter
som fyllde 5år innan jul.
Så i helgen ska vi till örebro.
Vanessa och daniel ska till lek och buslandet
och vara på  kalas.
John,jag o johan går nog i affärer och gör lite annat
under tiden ,tror jag...
Jag vart väldigt glad och tacksam över detta.
Jag blir så glad när barnen blir bjudna på kalas.
Det är så mysigt när inbjudningskorten kommer.
Och vi åker till affären och de går omkring o letar efter
en present som de vill ge till sin vän..
Sånt gör mig glad.
Sen vart jag extra glad över att det var från dom:-)

Det har varit lite dåligt med inbjudningskort från vanessas klass
men det lär väl komma i 2:an kanske..
Senast var i somras.Men hon har ju inte haft något kalas själv
så det gör inte så mycket..
Men vi pratar här hemma om att vanessa kanske ska ha en filmkväll
med några vänner från klassen/årskurs 1 någon helg framöver..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!