missförstådd

idag ser det inte ut att vara något vidare väder ute..
det snöar o har sig..
John är på jobbet,vanessa är i skolan
och pojkarna är på dagis.
Och jag är?
Ja hemma..
jag borde vara på kursen men det vart ingen idag heller.
Hon är fortfarande sjuk.

Jag Fick ett mail av en där jag beskrevs som värsta attityds människan.
Jag vet att jag inte ska ta åt mig av folk
som jag aldrig har pratat med förut men
så känslig som jag är så gör jag det ändå..

Allt var på engelska också.
Jag tyckte att jag var trevlig,
jag har även pratat med andra om det
och min engelska var det inget fel
på .Och det fanns inga tecken på någon attityds problem
från min sida.
Det som sårar mig mest är att det blir fel oavsett
vilket språk jag pratar.
Men Så är det. ingen gillar petra,petra gillar alla:-)
Som vanligt med andra ord;-)
Men på kursen där känner jag mig verkligen omtyckt.
Jag skrattar och pratar och mår så bra.
Som jag kan göra med de som jag trivs väldigt bra tillsammans med.
Den där avlappnande petra,lite flummiga petra som pratar mycket.
Och njuter av sällskapet.
Det finns dom som jag är så med förutom kursen.
Man vet när jag trivs..
Jag hoppas att jag får träffa en del av dem snart..

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag vet några som vill komma och hälsa på, och det är jag och barna... tyvärr så har vi noll ekonomi just nu =(.

2011-02-12 @ 09:27:56
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: till Linda:

ja ni är så välkomna så när ni vill:-)

2011-02-12 @ 10:44:45
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!