melodifestivalen

Igår var det första delen i melodifestivalen.
självklart satt vi bänkade framför tv:n..
med lördagsmys :-)

Jag tyckte om flera av låtarna.
Och mina favoriter kom vidare..

Här är 2 av bidragen som jag har hittat på
youtube..




Le Kid..
nja vad säger man.
pinnsmala ben.shit..haha
ser ut som att de ska gå av..
för min del har jag gärna något mittimellan;-)
men jaha låten...nja inget vidare..
men dom där fyrkantiga randiga godisarna
har jag haft som mjukisdjur när jag var liten.haha
sånt där företags grejs som man fick en hel del av som barn..hihi


Det funkade inte med den så jag valde Me and My drum  med Swingfly istället.
Den är bra.Det är fart i den.. o tjejer som drillar;-) dom fick med allt där..

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Ja, me and my drum gillade jag också... och att de drillade var ju lite kul, för det gjorde jag som barn =). social butterfly gillade jag inte, och inte "bubbelgum-bandet" heller... men Pernilla Andersson var helt ok, och även Jenny Silver.

2011-02-06 @ 18:53:08
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!