Lejonhuvade kaninbebisar

Idag 10februari 2011 har vi fått kaninbebisar här hemma igen.
Det är våran Lejonhuvade hona som har fått bebisar.
Pappan är våran fina och hyper lugna svarta hane.
Som också är en renrasig lejonhuvad kanin..

Så nu har vi inte 8 kaniner hemma längre.
Haha vi har minst 9 styckna.haha
Vet inte hur många de är men vi har sett en iallafall.
Hon satt och åt upp moderkakan för en stund sen..
Och för en timme sen var v nere hos henne så
hon måste ha fött för en stund sen bara..

Jag lovar att uppdatera er mer om kaninbebisarna sen.
Och tids nog komemr det att bli foton på dessa små krakar.
Är lite späänande och ha kaninbebisar här hemma igen..
Sist var det blandisar (nov 2010)
och nu är det renrasigt..

Här kommer ett rätt nytaget kort
på mamma Nicole:
Det här tog jagf ör några dagar sen.
Och det är mellan plastlådan och dörröppningen
som hon har valt att föda.
Hon hade idag lagt päls både i plastlådan och mellan..
Jag blir lite orolig när de ligger utanför lådan,
jag är räddför att de ska ramla ut om vi öppnar..



Här är hanen,han är så fin.Och väldigt lugn.
Nicole är väldigt glad o gillar att leka.
Och gillar att springa runt mig .
Men han sitter mest o kollar i buren.
Men när han fick ha nicole bredvid sig eller våran
kaninbebis/kanintonåring Bella(dock hane)
bredvid sig så var han gladare..

Här är hanen när han är lös..hanen/samuel döpt efter vanessas killkompis..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!