jag längtar till

Det finns en hel del som jag längtar till.
Här är några av sakerna:
nästa kurs dag som är på torsdag..
fredag:för då ska jag äntligen köpa dop paket..
Lördag är en stor dag då ska vi till sthlm och gå på dop:-)
Sen är det ju alla kurs dagar framöver.
O sen till sommaren ,vi har inga planer än.
Men jag längtar dit ändå..
Sen längtar ju barna tills de fyller år.
8år,6år och 4år.
19 maj,28 maj och 20 sep..fyller mina barn år.
Men den 16 sep när jag fyller år
så är det ingen vanlig födelsedag.
Nä det är då petra blir gammal.haha
Jag blir 30 haha.. blir roligt..
får se hur jag ska fira min 30 årsdag..haha
Sen är det ju sälen inbokad ..
Men sen längtar jag givetvis till påsklovet 2012.
det är  ett år kvar men då åker vi till Teneriffa.
Barna ska äntligen få träffa Lollo O bernie igen:-)
Sen tror jag att Daniel och kusin Noel ska med mormor och åke
på utomlands semester under hösten någongång..
Vanessa o kusin Liam var ju på cypern i maj
så nu blir det Daniels tur...
Han åker med sin kusin Noel..
Som då kommer att bo i Danmark istället för skottland..
Bara det är en jätterolig grej:-)
Vanessa är ju såklart jätteglad över att
få bo lite närmare sin Gudmor:-)
Lite lättare o ses när de bor i danmark istället
för skottland:-)
Känns närmare..hihi
Nu ska jag gå ner och hjälpa
vanessa med sin nya mobiltelefon..
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!