jag är gift igen

Idag hämtade jag mina vigselringar
som jag hade lämnat in för förstoring.
Äntligen fick jag på mig dom:-)
Detta kostade 770 kronor men det fick det vara värt.
Jag gifte mig för snart 6år sen och har inte
kunnat ha ringarna på mig på ett halvår.
Så det var dags nu..
Det är underbart att kunna ta på sig ett par glänsande ringar.
O vigselringarna dessutom..
I love them..



När jag ändå var inne på skärlunds guld o silver.
Så kollade johan och jag in lite dopsaker/dopsmycken..
Vi ska förmodligen på Dop i sthlm/Botkyrka..
Vi har ju planerat för att gå på dopet sen en månad tillbaka
,köpt klänning till vanessa osv.
O kollat på eventuella doppresenter.
Men vi har inte kunnat ge ett slutgiltigt besked än.
Men har man viljan ,vilket hela familjen har
så måste det gå på något sätt.
Idag kollade vi mer på vad som fanns..
Jag längtar och väntar på att få köpa något i present.
Så fort vi vet att:VI KAN ÅKA
Så åker jag o köper present..

Vi har alltid annars gått på alla dop
som vi har blivit inbjudna till.
Så när vi vart inbjudna på detta dop
vart vi ju givetvis så glada.
Sen vet man ju att denna familj
alltid har så mysiga dop .
Det gör ont i mig med vetskapen
om att vi kanske missar detta.

Jag frågade även de på smyckesaffären om
det fanns några örhängen som min dotter
skulle kunna tåla.
Berättade hur känslig hon är.
Och då tipsade hon mig om ett märke
som var speciellt framtagna för känsliga .
Skulle de förmodligen inte fungera så får vi pengarna tillbaka.
Men de kunde varmt rekommendera dom.
O det skulle komma in fler..

Jag hittade ett par på engång,
ett par silvriga med kaniner.
Såklart hon ska ha dom.
Så johan o jag köpte dem.
O johan gick med påsen
hela vägen genom stan till bilen.
Han var så glad där han gick
med en present till storasyster..

Dessa fick hon:






Kommentarer
Postat av: Nettan

skönt att ha ringarna igen antar jag=)



Själv har jag inte haft dom på bra många år...kanske dags?? HEHEHE

2011-02-04 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!