doppresent från gudmor

Just nu är klockan22,46 och
idag har det varit 53 unika besökare här på bloggen.
Wow.
Inga kommentarer? haha
Jo förresten jag har fått kommentarer från min vän Linda.
O så fick jag för några dagar sen av Nettan:-)


Ikväll när vi satt i soffan i vardagsrummet
så gick johan o kollade utanför vårat vitrinskåp.
O jag gick och visade honom
att han har en särskild sak där som bara är hans..

Förra året när han firade sin 1åriga dopdag 31 jan 2010
så skickade hans gudmor Nettan  ett jättefint kort och ett jättefint glas
till honom.Eftersom jag tycker att det är viktigt att barna vet vad som är deras,
vad de har fått det ifrån,när de fick det osv så var det viktigt för mig att visa honom
nu när han har hunnit bli ett år äldre....

Jag tog kort på honom o glaset o kortet
så ni får se själva hur fint det är.
O hur glad han är..
Jag läste upp kortet för honom
och berättade att han fick det förra året
av sin gudmor.

Han såg så lycklig ut..

Här står det i vitrinskåpet.med kortet
och garantin/beviset på hantverket bredvid..



Saker vi minns,och saker vi är glada över.
Ett minne ..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Å fasters prins..

Det kommer snart en fin sak till i din samling <3 älskar dig johan <3

2011-02-10 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!