barnvakt plus swingfly

Halloj.
idag har jag skjutsat vanessa till skolan till9.
O john till jobbet till 9.
Sen skulle pojkarna till deras morfar innan 9.
Nu vart min kursledare sjuk s¨å kursen är inställd
så jag åkte med pojkarna till pappa/morfar.
Så jag slapp vara ensam haha.
Nä men jag kan lika gärna vara här under tiden..
Det första som danne sa när han vaknade vid 7.00
var:johan vi ska till morfar idag..
johan var helt nyvaken sa:jaaaa morfar..
Danne sprang från parkeringen o sprang till morfar
o ringde på dörren..
Nu sitter de och ritar och jag lånar datorn lite..
Jag la in Me and my drum från swinglfy igår.
Men den fick inte fortsätta visas.
Så den fungerar inte.
Jag hittade en annan video men jag får inte något ljud
på den.Men så fort jag hittar en video med me and my drum
så kommer jag att lägga in den.
Det gäller även Dannys låt som kom vidare till globen.
Men de får ju bara spela de låtar som inte kom vidare.
O me and my drum kom ju vidare..men jag försöker få tag i låtarna
ändå..
Här kommer en annan video med gruppen Swingfly..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!