pulkaåkning

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera med lite
 nya foton nu när jag har fotat lite under de senaste dagarna
och jag inte har något bättre för mig..hehe


Första snön för i år skulle givetvis invigas med både
pulka och snowacer..
Här är det danne i svartvit bild..

Minälskade dotter 

daniel och johan klättrar upp för kullen så de kan åka lite pulka..

jag fredag 9 dec 2011

9 dec 2011


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen.
Finns på mobilen som vanligt..


kÖR FÖRSIKTIGT NI ALLA SOM ÄR UTE OCH KÖR NU PÅ VÄGARNA..
Det är slaskigt och halt på vissa ställen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!