Tankar

Det är så jobbigt med alla dessa tankar o gråt som kommer nu när det är så tyst hemma. För tyst. Ingen som smsar,mailar,chattar osv. Jag vet iallafall vad jag skulle vilja ha i julklapp. . Få Ligga nära någon,få kärlek. somna på sin älskades arm. Ja man kan ju alltid få drömma sig bort från verkligheten för en stund. Jag är ingen singel människa fy fan för att somna själv vissa nätter. Visst jag har barna men det är inte samma sak jag är en förhållande människa. Kunna krama om varann,kunna säga godnatt. det är inte lätt det här från att ha levt med john i 10 år,till att somna själv jämt. Visst man Slipper tjata till sig en kram. Men nu får man ju inga hur mycket man än gråter. Få leva med någon som man älskar och som älskar en tillbaka får bli min dröm i framtiden. Sjukt egentligen att jag ska vara en sån kärlekskrank . Men alla behöver vi kärlek och kramar. Sånna där distansförhållanden vete fan om jag skulle klara av,jag vill vara nära den jag älskar. Sålänge det är besvarat annars gör det för ont. Men jag tänker inte leta ,det kommer när det kommer Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!