Sjuk helg

Som det ser ut nu kommer jag ligga sjuk hela helgen. Blir bara sämre. Och det har satt sig i öronen. Klarade egentligen inte av att bege mig ut o hämta alla 3 på skola o dagis. Men vad gör man när man lever själv med dem. Jag märkte så fort jag kom ut att mina öron började värka mer o mer. Så jag parkerade vid dagis så fick vanessa hoppa ut och hämta johan på dagis. De kom sen ut hand i hand. Så smidigt med en dotter som hjälper mig . Sånt är jag så stolt över. Johan vart ju glad över att storasyster kom o väckte honom. Nu ska jag vila,hoppas iprenen hjälper snart. Och mina strepsils. Börjar bli sugen på kaffe. Har intr druckit kaffe sen i onsdsgs. Men jag har inte orkat. Får ta igen sånt och städning när min kropp mår bra. Jag har ju sommardäcken i bilen också som måste in i flrrådet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!