Julklappar

Nu har jag handlat klart till vanessa. Blir få men ordentliga av mig iår. Men hon får ju av sin pappa och släkt också. Det är skönt faktiskt att inte ha köpt högar med leksaker,pyssel o grejer . Det får hon ändå så bra. Något som alltid går hem och som hon aldrig får nog av är dom där little petshop. Hon vill ha de nya som rör sig och ett sånt hus. Men det har ingen köpt vad jag vet. Och kläder älskar hon ju förståss. Sen är det monster high som är favorit önskeklappen. Jag har köpt en av dem. Men det finns många av dom och hon har ingen ännu. Vad har jag köpter som jag kan nämna. Jo en ordentlig locktång ,fick inspiration från kusinen hennes sist vi sågs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!