Idol finalen

I kväll kollar jag på idol finalen med barna. Det är egentligen johns helg men jag får snällt rätta mig. Han åker iväg jättetidigt imorgon på kaninutställning så barna får vara med mig i helgen. Jag tror att han tar dem på söndag . Vore rätt skönt och få lite avlastning . Kunna tänka på sig själv för en Stund. Kunna gå till ett annat rum utan att barna häller ut mjölk överallt. Slippa sura fröknar,slippa stressa ihjäl sig på morgonen. Slippa oroa sig för hur mycket vanessa skiter i skolan. Jag känner att jag är också värd lite lugn o ro fastäm jag är föräldet på heltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!