Hemma igen

Så fick man bli hemma från jobbet igen då. Trist o behöva må så dåligt så man inte kan göra sina timmar. Men jag fick ändå åka runt i snön o halkan för att lämna barn i skolan o johan som skulle till dagis. Men eftersom ingen fröken fanns i närheten när han stod i lekrummet och jag sa hejdå till honom så började han gråta. Så jag fick gå in igen o sätta mig i soffan med honom och trösta honom tills någon fröken kom. Men när fröken väl kom o knappt något mottagande så min son: jag vill åka hem. Så jag tog med honom hem igen. Visst jag hade behövt vara själv när jag mår så här men jag vill inte att han ska känna sig ovälkommen och inte omhändertagen. Han är bara 4 år och ska ha all kärlek som man kan ge honom. Jag gör allt för dem som står mig närmast. Nu ska jag försöka få i mig något. Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är det värsta som kan ske om ens barn inte är väl omhändertagna på dagis när de är där en stor del av dagen när man jobbar. Säg till nästa gång tycker jag, det ska komma fram till fröknarna det som hände. Inte alls bra stackars liten som måste vara med om det.

2011-12-08 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!