Händelserik dag

Idag har varit en händelserik dag. Nästan allt har varit skoj. Vissa saker mer roliga o vissa tråkiga. Jag var på möte i morse efter att ha lämnat barna. Johan fick dock åka hem till pappa john för både barn o personal ligger i magsjuka på dagis. Kul för johan att få vara hemma med sin pappa "tack,jompz" och äta lunch med honom och mysa/busa. Men iallafall jag var på möte under morgonen så nu vet jag lite mer vad som händer efter jul när mitt älskade jobbcentrum läggs ner. Fortfarande skit trist att det läggs ner för det har varit en viktig tid i mitt liv. Jag började där 2 maj och jag har lärt känna så underbara människor och jag kommer sakna de flesta där massor. Några saknar jag redan eftersom de har slutat under tiden. 2-4 av mina jobbarkompisar har hjälpt mig så himla mycket. Jag är så tacksam för all vänskap och alla goda råd men efter jul är jobbcentrum nerlagt och alla vi måste gå vidare. Så jag kommer att slussas vidare till ett annat ställe där jag ska vara 2 dagar i veckan till en början. Spännande,tomt,nervöst. Blandade känslor helt enkelt. Det som inte dödar det gör en starkare. Man måste finna styrkan så man klarar dessa förändringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!