Gammalt inlägg

Imorgon är det ju Lucia. O johans luciatåg går 7,15 på dagis. Så imorgon kommer de 2 andra lämnas av john så de slipper komma sent och missa 6:ornas luciatåg som hela skolan ska gå på. Sen efter luciatåget åker jag till mitt vanliga jobb . Jiha:-) om jag inte mår för konstigt . Just nu har jag nämligen migrän. sen klockan 15 ska daniels årskurs ha luciashow så då ska vi alla 5 dit. Hela westermark bunten. Sen ska det fikas där . Pojkarna blir tomtenissar i år. Vanessa har allt nytt i luciaväg men ska tyvärr inte gå luciatåg iår. Hon får väl lussa här hemma. Onödiga inköp kan jag tycka. Lucialinne 99 kr på ica maxi. (på h&m kostar dd 50) och sen luciakronan ca: 60 o Så tärnljusdt hon bara var tvungen att få. 20 kr. Hm. Säga nej någongång kanske. Här kommer ett kort på mig som 19 åring när jag var med i karlskoga tidningen inför karlskoga lucia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!