Blodprov

Idag skulle jag och pojkarna ha åkt till sälen när de andra bilarna åker. Men jag var för dålig imorse så jag åkte till läkarn nu på eftermiddagen och det visade sig efter halsprov,blodprov,o koll i öronen att jag har öroninflammation. Inte undra på att jag har mått dåligt länge. Men jag var bombis på att det var något med halsen. Så idag har jag varit ordentlig,doktorn,varit på labb utan oro i kroppen och blodprovet Men jag åker imorgon ,vart så sent och jAg gillar inte att köra imörker på nya vägar. Sen är det full trafik på väg dit nu. Men imorgon åker jag o pojkarna. Då är vi redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!