RIP Anni

Jag tror inte att jag har hunnit förstå förrän nu
att min mammas lilla hund på 1år bara,
inte längre finns hos henne.
Att jag inte längre får vara hundvakt åt hårbollen..
Jag älskar hundar.
Av alla olika raser,stora som små.
Min mammas hundar alltid varit väldigt speciella.
Det har ju med ägaren att göra,mer än rasen.
Oftast,skiljer sig säkert från hund till hund.
Men det gör mycket vad det är för ägare.
2 husdjur som jag har varit väldigt speciella
för mig har dött inom en månad.
Först våran stora underbara kanin Gosan.
Och nu lilla Anni. En blandning av La Apso och shih tzu
som bara blev 1år..
Hon hade höftledsdysplasi.
Och hennes chanser till ett bra liv var så dåliga.
Jag älskade att fotografera henne..
Här är sista kortet på henne som jag hann ta.
Tog det under kräftskivan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!