terapi musik

Musiken är en form av terapi för mig.
Jag sjunger när jag mår bra och känner mig trygg.
Jag sjunger när jag mår skit dåligt.
Igår tog jag bilen o slog på celine dions skiva,
med låten:immortality,
den som jag nynnade på jobbet igår ..
Iallafall jag slog på den o sjöng ut ordentligt..
Mådde bättre..
Men jag visste inte vart jag skulle åka,
kom till granbergsdal,lonnhyttans skola..
o åkte vände tillbaka hem..

Idag har jag inte bilen hemma förrän vid 14,15..
Så då får jag ta o lyssna på musik här hemma.
Saknar att ha ett piano i närheten.
Saknar att åka o sjunga i kör/solosång..

Men hade jag ett piano i närheten hade jag spelat denna:


Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå, hur är det med dig en underbar dag som denna?

2011-08-06 @ 12:22:04
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!