äventyr

Idag efter jobbet så åkte jag och pojkarna
till stan ,det blev lite shopping där och en fika.
Sen åkte vi hem,pojkarna var så trötta o varma
så nu vilar de lite så kanske vi åker till stranden sen.
Annars får de bada här hemma i poolen..
Vanessa ringde förut när vi var på stan
och hon och hennes mormor var på
väg till Astrid Lindgrens Värld..
De har varit på Visingsö och bott på campingen
där,varit  i gränna och kollat när de gör polkagrisar osv..
Jag är så otroligt tacksam över att mina barn
får åka iväg på sånna här äventyr.
Daniel har ju hunnit med både Gran Canaria,danmark o Legoland,
under sommaren plus allt annat som vi har hittat på förståss.
O Vanessa är på sitt nu..
Hon har även träffat min moster ,hennes man och barnbarn plus hennes familj
som bor i trollhättan och Göteborg.
Så vanessa har sån tur att få träffa släkten själv med sin mormor.
Det är nyttigt för dem och få åka iväg på saker och ting utan mig o john..
Göra saker som vi kanske inte hade gjort ..
Som sagt jag är väldigt tacksam över det..
Vad har hänt mer..Jo igår fick barna vara
hos deras morfar medans jag var på liten utflykt
med jobbet..
Barna hade sett fram emot hela morgonen
att få åka till morfar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!