underbara liv

Jag älskar livet som 3barnsmor och fru till John.
Jag lever mitt liv här och nu och är väldigt stolt över det jag har..
Jag har vänner som bryr sig om mig och som tar mig som den jag är..
O nya vänner får jag hela tiden..

Jag har fullt av kaniner o gosa med  och fotografera om jag vill..
Föräldrar som gör allt för en.
Nä mitt liv är underbart .
Vi har resor inbokade,både inom sverige och utomlands..
Jag är på väg mot jobb,john är anställd på heltid....
Livet leker..

Jag lever mitt liv här och nu
och som jag vill ha det..
Hur jag o min älskade man vill leva vårat liv
tillsammans med våra underbara barn
är det enda viktiga för oss..
Jag är snart 30 år jag ska inte behöva
ändra mitt liv eller min vardag för någon annan..


Jag får höra dagligen vilka underbara barn jag har.
Hur duktiga de är,hur artiga de är..
Att de är så goa .De gillar att ge komplimanger.

Det värmer enormt när man får alla dessa fina komplimanger..
Jag har uppfostrat dem till att ge komplimanger.
Tycker de att någon har en fin tröja då säger dom det.
Tycker de att någon bor fint då säger dom det.
De är uppfostrade till att : får man komplimanger så är man snäll
och någon blir glad..









Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Härligt att höra att du trivs med ditt liv, jag blir i alla fall glad av att läsa det! Jag hoppas att du får en underbar påsk tillsammans med dina nära och kära!

Påskkram från mig =)

2011-04-22 @ 09:17:46
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!