nystylad

Så var det söndag och det är 2minuter kvar till big brother finalen..
Idag har det hänt en hel del.. på gott o ont..känns lite blandat
men det är det bästa just nu..

Vi har precis ätit en jätte mumsig middag..
Eller det var ett tag sen vi åt men jag är fortfarande mätt.
Lax i ugnen med potatis ,romsås,örtagårdsås,olika sorters sallad med fetaost i..
vanessa ville ha sill så hon köpte hem löksill när vi var på icA..

Jag har även färgat o gjort slingor i håret.
jag klippte mig för någon vecka sen
så nu är det färgat o slingat.
Vart väldans rött gult.haha

ska ta mera bilder imorgon
men här kommer några:

här ser man en del av frisyren ,färgen o slingorna syns väl inte sådär jättebra
eftersom det fortfarande är blött men ja man ser väl..




satte i spännen så man ser kontrasterna lite mera..

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Vart ju jättesnyggt!! Jag ska köpa hem färg och färga håret idag hade jag tänkt... inte så där skitroligt att vara gråhårig...

2011-04-04 @ 06:44:45
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!