loppis i lunedet

Den 1maj är det familjedag i Lunedet.
Så då ska jag stå o sälja på Loppis:-)
Jag kommer att sälja det som inte vart såld
sist jag stod på loppis för bara någon vecka sen..
Plus mera ..Så även om ni inte hittade något
då till era små så kan det hända att ni gör det nu..
Måste  bara berätta det att jag har bebiskläder
ända från storlek 50-56 och uppåt.
Jag har nog i alla storlekar  i bebisstorlekarna..
Jag kommer att ha med mig liggvagnen och bilbarnstolen
så man kan titta på den /köpa..
Hoppas på bra väder eftersom jag ska stå ute:-)
De brukar ha lite andra roliga saker på gång
i lunedet under familjedagen också..
Så det är värt ett besökk..
Håller på mellan 11.16..
Bra med lite senare tid,allt annat stänger ju oftast kl 13..
Så då hinner alla med ett besök även de som oftast kör en loppisrunda innan kl 13-14....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!