kaninerna

Tänkte dela med mig av lite bilder,
var nog längesen jag la in foton här..
Jag börjar med fotona på några
av kaninerna..

Gosan är våran största o äldsta kanin.
Och hon har förändrats rätt mycket på det år vi har haft henne.
Hon har blivit smalare,hon får ju röra sig hur mycket hon vill nu.
O är alltid så glad o go..
Hon har ju alltid haft sina öron uppe/stående..
Men nu förtiden så gillar hon att ha dom neråt.
Till min stora glädjer.då jag gillar kaniner med neråt öron.
Det kan man inte tro ,vi har ju bara hermelin blandisar o lejonhuvade
o de har ju inte direkt öronen neråt.hihi
Men om jag fick bestämma så skulle jag ha en vädur..

Här liger gosan o myser i solen..o vill ha en massa gos.

Våran Hopp är en hane..o pappan till våran blandiskull-
Här är han ute i rasthagen .o myser i solen..

underbart för en kanin o få springa o lukta o undersöka som han vill.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Blir ju sugen på en liten kanin när man ser så där fina bilder...

2011-04-22 @ 12:06:06
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!