Härliga Vår

Nu är det Vår så nu känns det som
att man har så mycket att vara glad över..
Så mycket roligt som händer under våren.
Som ett exempel:
Det brukar alltid vara tivoli någongång under våren..
Valborgsmässoafton som alltid brukar vara så mysig.
Den här gången kommer jag att medverka bland körerna
på Björkborn..Vi som sjunger in våren bland de andra körerna..
Skönt o kunna medverka igen på något sätt.hihi
Familjedag den 1maj i Lunedet.
Lions Vårmarknad är den 7maj
Så då är det Marknad i stan:-)

Sen ska vanessas klass vara med på Rising stars
som förut hette Kulturskolansdag ,tror det var den 25maj..
Så då får man väl fixa biljetter till mig o  någon mer från familjen:-)
Rising stars är alltid kul o när äns dotter ska vara med o sjunga
så får jag absolut inte missa det.
Har fina minnen från kulturskolans dag som jag medverkade
i för hundra år sen.haha

Sen är det väl karlbergsskolans dag också,
undrar om det kanske var den dagen john fyller. den 17maj alltså.
Sist var vi inte där eftersom vanessa var i cypern..
Sen så fyller ju självklart de 3 underbaraste år.
Mitt hjärtas dynamit:john fyller den 17maj, våran vackraste fyller 8år  den 19/5
och danne mitt hjärta fyller 6 år den 28maj..
Så de helgerna barna fyller år lär det bli kalas:-)
Det gillas..

Så den närmaste tiden blir händelserik och jätterolig:-)
Plus att jag har annat för mig ,bara jag.. Och familjen såklart.
O sen blir det Juni o då drar min förstfödda son till Teneriffa.
Som hann längtar:-) Bara några dagar efter hans 6års dag..
See ya later nu ska jag hjälpa john i köket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!