blandis kaniner till salu

Vi har 2 svarta blandis kaniner till salu.
De föddes i november.
Finns foton på dem under:våra kaniner..
Som Fudges kaninbebisar..

Eftersom vi är uppfödare av lejonhuvad kanin
och vi kommer att ha mer än 14 kaniner snart.
Så vill jag väldigt gärna att dessa 2 svarta kaninblandisar
kommer till ett hem så snart som möjligt.

De är vana vid barn,att man bär på dem osv..
Vatten,hö och pellets är något de måste ha..
Men får de grönsaker,kvistar osv så blir de jätteglada:-)

Jag hoppas att någon som ser detta blir lite sugen på
att ta en av dem eller båda..
Dom är syskon till Vanessas kanin Bella.
Han vart svart o vit.Men dessa tjejer är hel svarta..
Just nu bor de tillsammans i en vanlig bur,bara honorna förståss..

De har bra temperament,de är inte ringmärkta eftersom de är blandisar.
Såd e har inget uppfödar nummer men pappan är Hopp.
Och  bilder på honom finns det gott om.
Senast var han med på kort i inlägget under detta..

O mamman är Fudge som är en blandis mellan svärgvädur/hermelin.
De har uppåtöron som pappan ..

Snälla,någon kan väl ta dem ..iallafall en av dem..
kostnad? 100 kr/kanin eller nått.

Finns i karlskoga men kan nog fraktas  till annan ort..

hör av er här under kommentar med eran mailadress så hör jag av mig..


uppdaterat:
27/4 de såldes den 26/4..
Men vem vet vi kanske behöver sälja någon mer kanin så småningom.
Då kanske jag tipsar om det här igen..
Är nog inte helt omöjligt med tanke på att vi har kullar på gång:-)



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Det lockar ska du veta, men jag har ingen bra kaninbur, skulle gärna vilja ha en bra utebur med, men med tanke på att jag inte är någon vidare bra snickare så blir det nog inte mycket med det heller... Men jag vet att barnen hade blivit himla glada över en kanin...

2011-04-24 @ 10:44:43
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är frestad, men måste nog förankra ett sånt beslut mer hemma först.

2011-04-27 @ 12:47:12
URL: http://snickare-i-stockholm.se
Postat av: petra

blandiskaninerna är sålda..

men ha utkik här om jag kanske lägger ut någon mer blogginlägg om kaniner till salu..

2011-04-27 @ 12:54:21
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!