Ullared

Om 14 dagar fyller min yngsta son 3år:-)
Tiden går fort när man har kul:-)

Sen är det inte många dagar kvar
tills jag,vanessa och mamma åker
till Ullared o bor i husbilen:-)

Jag längtar tills vi åker.
Det ska bli så kul
o se hur det är där,
man har sett och hört
så mycket men aldrig sett det
i verkligheten..

Jag hoppas att jag hittar
massor av bra o fina kläder
till mig o barna:-)
o givetvis till john:-)

O ska inhandla en massa annat roligt där:-)
O lär bli massor som jag inte har en aning om
att det finns eller som jag behöver:-)

Vanessa längtar också, och daniel
vill att jag kollar om det finns lego där.haha
Såklart att det finns,ska bli intressant
o se hur priserna är där:-)

Och i kväll börjar den nya säsongen av ullared
på 5:an .det börjar kl 20
och Vanessa tycker att det är lite typiskt.
Hon som ska sova kl 20 och så gärna vill se programmet.
Men hon kan se det på nätet sen dagen därpå.:-)
Det ördnar sig som vi säger i värmland;-)

Det är härligt o le inombords:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!