snart kalas

idag är det fredag och pojkarna är hemma o myser.
John o jag ska snart ta en kopp kaffe o en smörgås kanske..
känner mig hungrig o klockan är snart 11.
har blivit van vid att äta lunch kl 11 dom här dagarna
då jag har varit i farten tidigt från morgon till sena kvällen..

På söndag vankas det
kalas här hemma
för mig o johan.
Vi har valt att slå ihop det.
Johan fyller 3år om några dagar
så tiden springer bara iväg.
O igår gick han sina första heldag på dagis..
Så idag blir det en dag med en massa mys o kramar i massor.
Sagoläsning o massa bus:-)
givetvis med danne på 5år också:-)
Vanessa är som  ni säkert förstår, redan i skolan..

Nä nu ska jag fortsätta plocka undan
och sen blir det till att äta lite.
O sen städa ännu mera..
O snart bör vi börja baka också:-)

Det ska bli mysigt med kalas:-)




Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Åååh, hade det inte varit för att jag skulle fira min mamma som fyller år idag, på söndag så skulle jag mer än gärna ta mig till Karlskoga och säga grattis till er!

2010-09-17 @ 14:42:14
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!