shopping på hög nivå

Imorgon drar jag,vanessa och mamma till Ullared.
Vi hämtar Vanessa på skolan 10,30 o sen drar vi direkt.
Det ska bli så roligt o se det alla pratar så gott om.
Och få shoppa järnet:-)
Vi kommer att vara där under hela helgen.
Kommer hem någongång på söndagen
när jag har shoppat klart:-)
Just nu packar vanessa sin väska
med nintendo ds  o nintendo spel:-)
O lite kläder o så..
Lär ju inte behövas packas ner så mycket kläder
förhopingsvis så kommer hon ju hem med massor.
Ja i mina drömmar är det så.
Sen vet man ju aldrig vad man hittar
och vilket humör man är på när man väl är där..
Tänk om man inte alls är på shoppinghumör.haha
Tur att jag har hela helgen på mig:-)
Vanessa längtar också.
Är så glad o tacksam för att den här resan äntligen blir av.:-)
Kanske lägger jag upp lite av mina fynd här på bloggen
sen när jag kommer hem.
Kanske bloggar jag direkt från ullared/campingen vem vet:-)
Vanessa har mobilen med sig hon också med eget nummer
så jag alltid kan nå henne..bra va:-)
Hör av er om ni vill på sms och mms.
MMS funkar nu äntligen så om ni skickar
så kommer det direkt till min mobil
och inte till telias hemsida några dagar senare
som de har varit i flera månader.
Nu funkar det:-)
Självklart är jag tillgänglig på facebook som vnaligt.
Vore ju konstigt annars;-)

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Hoppas du lägger upp lite fynd här sen, skulle vara kul att se :-). Funderar lite på att ta en bussresa dit någon gång, men får se när det blir av. Hade ju varit rätt bra att shoppa julklappar där :).

2010-09-24 @ 07:59:29
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!