shoppat på ullared

Ja nu har jag varit en hel helg på Ullareds camping och varit inne på ullared/gekås hela dagarna under lördag o söndag. På fredagen kom vi inte dit förrän vid 17 tiden fastän vi åkte 10,40 från karlskoga.. Vi åkte inte den vägen som jag hade kollat upp och vi åkte lite fel o så. På hemvägen åkte vi göteborg,alingsås,skara,mariestad.. Och den hemresan gick hur bra som helst:-) Jag förstår att ni är nyfikna på vad som fanns på ullared nu.. Så jag ska lägga in lite foton o uppdatera allt eftersom.. På fredagen så var jag där vid 17,30 inne på gekås. jag o vanessa tog en promenad från campingen till själva varuhuset. O sprang omkring i affären o det var inte mycket folk där. Efter 5minuter hade vanessa redan tappat bort mig så hon ringde sin mormor ,o sen ringde hon mig o jag gick till henne. Sen gick nessa till provrummet o tog en lapp O jag gick dit också, inga köer alls o detvar många provhytter. Så det gick hur smidigt som helst. Kläderna till barna är ju väldigt billigt. Jag köpte tröjor/toppar från 19,95 kr -59,95 och uppåt. Köpte ett par byxor till danne som kostade 69,95 kr.. Det var ett par jeans med mudd. Men sen köpte jag igna fler byxor till honom eftersom jag inte ville köpa en massa ifall det var för smått. Sen hittade jag till en början inte så mycket byxor till pojkarna. O till nessa hittade jga inga i byxväg, men leggings finns det ju massor av. Men inga jeansleggings. En jeans kjol hittade jag till henne. Nu tillhör ju vanessa den avdelningen som är för stora barn. Så tjejer upp till strl 122 har ju massor att välja på som var snygga.. Men leggings o strumpbyxor,o underkläder,nattkläder var väldans billigt.. Det fanns tillochmed termoleggins som var riktigt snygga och verkar vara hur goa som helst.vart 2par sånna.för typ 39,95 kr kanske. Kommer inte ihåg exakta priserna på allt. Men gekås har alltid något på 95 öre. Så man får ju runda upp en krona. O det vart nesa lite förvirrad av i söndags när hon hade 8kronor i sin plånbok och köpte tablettaskar till sig o pojkarna. O hon i kassan sa:det blir 9kr. Vanessa bara stod där o vart tyst.. Jag som höll på o packade ihop allt jag hade handlat kom o gav henne en krona.så hon kunde betala. Men hon vart helt ställd, o hon är ändå rätt van o handla själv sådär.. Men jag kollad epå kvittot o då stod det8,95.. o det tänkte ju inte nessa på. Man kan ju inte veta allt när man bara är 7år o går i 1:an.. Jag är jättenöjd med min shopping i 3dagar. O man kan ju handla hur mycket som helst där. Det finns ju soms agt allt förutom skor där. Inga gummistövlar eller gymnastikskor.. Men ridstövlar finns väl. o utanför finns både sko boo o skokanonen. Så det går ingne nöd på en direkt.. Uppdaterar mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!