ont i kroppen

Häromdagen så ramlade jag nerför trappan
och sen dess har jag haft väldigt ont.
Och har inte kunant sitta eller resa mig upp
utan att det ska göra väldigt ont.
Trodde det höll på att bli bättre men idag
gör det mer ont än vad det gjorde igår..
Så det är lite svårt o röra sig som man ska:-)

Klantigt o ramla nerför trappan,
john hörde dunset o rusar fram till mig:
där ligger hans fru på golvet o kan inte resa sig upp.
Inte varje dag elefanter kommer rusandes nerför trappan..

När vi bodde i radhuset så ramlade jag aldrig nerför trappan.
Och har väl aldrig hållt på så som yngre heller
vare sig jag bodde i hus eller radhus med mamma o peråke.

Men i det här uset har jag ramlat flera gånger här i trappan
o ramlat ner till nedervåningen.
Och i källartrappan..fy den var hemsk att ramla ner ifrån.
Är ju en hårdare trappa där,och målarburkarna som stod där
ramlade o öppnades o jag fick målarfärg över mig..nice..

Jag borde ju ha fått en massa blåmärken jag som får sånt
så himlans lätt.Det är nästan så de dyker upp direkt
när man har ramlat..men jag kanske inte har några nu..
Får väl be mannen kolla sen."asg"



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Inte lätt att bo i hus alla gånger, har har varit nära att ramla ner för våran trapp några gånger, men än har jag inte lyckats. Jag nöjer mig med att gå in i väggar, snubbla på trösklar, låsa mig ute...

2010-09-22 @ 11:04:36
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!