Önskelistan

Jag önskar mig en hel del saker
nu när jag fyller år till veckan.
Men om någon skulle fråga mig
så blir jag helt tyst.haha
Man kommer inte på något,
sen kommer man på"ja jag skulle ju ha önskat mig det här"
Men här kommer lite av det
som jag önskar mig.
Som jag kommer på nu..
En ny handväska(finns på lindex blandannat fina för 299kr men det finns ju överallt)
Plattång (somjag har önskat mig av pappa)
Presentkort på h&m,lindex,jon o jonna kanske..
på Lindex hittade jag idag massor med snygga kläder till mig så det vore ju alltid kul.
Sen kan man aldrig få för mycket av presenkort,ifall flera köper på samma ställe.
Det är ju bra om man säger så.man kan ju aldrig få för mycket kläder..
Sen vill jag ha en parfym,
en som jag har spanat in på ica maxi.som heter banana någonting.
Halsband ,örhängen,armband osv..
Saker till hemmet är ju alltid populärt.
Det var lite om vad jag önskar mig iår:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!