Beautiful Blogger

Jag har fått ett Beautiful Blogger Award
av min vän Linda som
har bloggen: http://chagak.blogg.se
Det är första gången som jag får ett Award
så jag är givetvis väldigt glad och det
känns så kul att få höra att
hon tycker om min blogg.Tack vännen:-)
Med detta award så följer vissa förpliktelser:
♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv
Jag vill nominera följande:

Familjen S Den här bloggen följer jag noga,en blogg jag gillar helt enkelt.
Marina Skriver om sin fina familj.
Slingersnoken Alltid så trevliga inlägg.
Lisa Är min barndomsvän och som skriver om hur livet är på riktigt,sånt gillar jag.
Tina Jag gillar att läsa om hennes fina familj.
Full fart mot framtiden För att hon skriver med glimten i ögat:-)
En mammas dag En väldigt fin blogg.

Sju intressanta saker om mig?
Vad kan vara intressant,och vad vet ni inte redan;-)

1: Mina vigselringar är för små så jag går utan ring.trist som tusan.
2:Sätter jag mig vid datorn så fastnar jag oftast här.
3:Jag skulle vilja köpa ännu mera snygga kläder till Vanessa.
4:Jag har dålig självkänsla,men det som inte dödar det härdar.
5:Jag njuter gärna av en kopp kaffe i trevligt sällskap.
6: jag önskar att jag vore utbildad barnskötare..
7:jag fyller år imorgon;-)

Så nu skickar jag denna Award vidare..
Varsågoda:-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Stort Tack för den fina utmärkelsen, jag blir så glad :). Nu ska jag se mig runt och läsa i din fina blogg.



Kram

2010-09-16 @ 12:36:43
URL: http://www.enmammasdag.com/helena/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!