3år

Idag har jag en 3åring hemma.
Min lilla Johan fyller idag 3år:-)
O han blir firad med alla sina syskon hemma idag
och pappa john är på jobbet i några timmar.
Men så fort han kommer hem vid 11,30
så ska vi sjunga o gratta johan på riktigt.
Jag har snålat lite med paket
till honom hittills,
eftersom jag åker till ullared
på fredag(wiii).
O vad jag har förstått det så är det
ju så himlans billigt där.
Så jag vore väl lite dum
om jag köpte allt här hemma
när jag kan få dubbelt så mycket för pengarna.
Nu kanske jag överdrev,jag vet ju inte
hur billigt det är där eftersom jag aldrig har varit där.
Men oavsett så är det billigare och ett annat utbud än här i kga.
Och jag tror inte att han lider av att inte få allt på engång.
Kan ju vara kul o få ännu mera
paket på söndagen
när vi kommer hem.
Jag ska köpa en ordentlig höstjacka
och andra varma o goa kläder
till honom och en massa byxor o kalsonger
o tröjor hoppas jag att jag får med mig hem.
O strumpor går ju alltid åt, inga blir ju gifta...:-)
dvs:jag har en stor papperspåse full med omaka par..
Och vantar o mösor osv..Listan kan bli lång.
På tal om lista så måste jag hitta listan
där jag har börjat skriva upp vad jag ska handla..
O behöver lägga till blandannat:atlantis lego till danne
och stora lakan som vi behöver ha till våran stora säng..osv.
Nä om jag skulle ta o lägga in korten från igår..

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Måste säga att det är kul att läsa att fler än jag får strumpor som inte gifter sig med varandra... helt hopplöst ju... inte bara barnen strumpor, utan även mina egna gör samma sak... Funderar om de flyr genom avloppet från tvättmaskinen, för att de inte vill stanna kvar här...

2010-09-20 @ 10:56:38
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!