utlovade bilder från ullared.

Här kommer en utlovad bild
på snögubben som säljer kokosbollar/chokladbollar
vid buttericks på ullared. Innan man går in på gekås(varushuet).
Vid sidan om buttericks  finns det även en bankomat..
Det finns rätt mycket andra affärer än gekås där,
som tex net on net,skokanonen,sko boo,väskaffär,
spelaffär med nintendo ds spel blandannat.

Lägger in lite fler bilder också från förra helgen
för er som är nyfikna..

en av alla dessa bilde rpå snögubben:

De har massor av billiga pysselböcker,målarböcker på ullared/gekås.

Den här serien finns på ullared.just denna köpte nessa
men det finsn massor ur den serien.
Nästa gång ska jag köpa fler till henne.alla i olika färger.

Den här duschcremen hittade jag när jag hade gått förbi ullareds tröjorna.
Jag köpte den lilla flaskan som kostade 6kr och den var riktigt bra:-)
Blir till att köpa den stora flaskan nästa gång.ca:16kr.

Här har vi en glad 7åring inne på ullared.

Lite annan shopping:här ser ni en julklapp till danne (gissa vilken)
den är gömd och hemlig.jag köpte bara 3 julklappar till danne
o ett memory spel med toy story till johan.
Men det rekommenderas att man köper julklapparna där.
Synd att jag inte gjorde det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!