skolkort

Jag har fått se små bilder på hur vanessas skolkort har blivit iår.
Och hur klasskortet blev:-)
Så nu sitter jag och beställEr hem de kort som jag ska ha.
Jag beställer även hem det som de andra ska ha också.
De som har sagt till om att de vill ha.
Iår kommer vi för första gången ha skolkort och dagiskort från alla 3 barnen.
O ett paket kostar lite mer än 400 kr o de  är 3 styckna.
Inte så billigt.Men vi betalar bara för det vi ska ha..
De som vill ha stora kort får snällt betala.

Det jag undrar över är om man byter kort med varann
nuförtiden som man gjorde på min tid.
de små korten är gratis men det sitter 2 lite större kort på
på den arken som man då får skicka tillbaka.
Så får hon gratiskorten som är den minsta storleken
så man kan ha i plånboken och hon kan ge till dem
som vill ha,byta med varann o så..

Som mormor/farmor morfar/farfar vill man ju
ha kort på alla sina barnbarn i plånboken
och kanske inte bara på en.
Även om man har en 79 styckna..
haha hur många är det egentligen som har 79 styckna barnbarn.
Samma är det ju som mamma/pappa att man vill ha på alla sina 1-20 barn.
O då är det ju bra att korten är små..

Lite tankar så här på kvällen..
Nu ska jag natta barn..
och sen ska john o jag bänka
oss framför tv:n med godis
som vi fick av min kusin.
Och lite ostbågar tror jag att det blir också.
Bara han o jag och ensamma mammor sökes.haha


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag skulle aldrig lyckas få min karl att kolla på ensam mamma söker... Igår satt jag här vid datorn på kvällen och kollade först på välkommen hem och sen så kollade jag på gårdagens avsnitt av ensam mamma söker...

I år vart det bara 1 som vi beställde kort från, Theo var för sjuk för att komma till dagis när det var fotograferingsdags, trist, men så är det ibland.

2010-10-11 @ 09:14:15
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!