knepiga minnen

Något jag har kommit på ,
lite komiskt att det dyker upp i huvudet på mig.
Men jag är ju som jag är.
Antingen så gillar man mig jättemycket
eller så har man svårt för mig.
Men iallafall så kom jag på att tänka
på att det var 21 år sen som jag började
i 1:an.hahaha jävel vad gammal jag är..

Jag får sånna konstiga minnen när jag är på dannes bamsegympa.
De är i den gymnastiksalen vars skola som jag gick i 1 till början av 3:an.
Det luktar fortfarande kiss inne på deras toalett.usch..
Tur att jag bytte skola sen.haha
Så det var då jag kom på hur längesen det var
som jag började där.. Liten o så söt."fniss"
Kommer fortfarande ihåg min rosa skoltröja .
Apråpå skoltröja så kom vanessa med en broschyr
hem från skolan o visade  vilken skoltröja hon ville ha..
Nja jag hoppar nog över den beställningen..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!