kalas o asgod guacamole

Idag vid 12 tiden var vi på
kalas hos min systers dotter.
Amanda fyllde 5år idag ,
och det var riktigt mysigt med kalas.
O att umgås med alla:-)
Jag tog lite kort på
deras fina hundvalp på 6månader.
Det är en kalv som vissa säger.
Som jag tänkte dela med mig av snart.
Det får mig att tänka på en
liten tjej som kallade
en annan stor hund för grisen..
Det var många år sen,
men kul var det då.
När vi skulle åka hem
så vart båda barna så ledsna,
nessa deppade och danne grät så.
Så de fick stanna kvar en timme
hos dem ,så åkte vi o johan hem
och tog ut mellan kaninen lite.
Så han fick hoppa av sig lite energi.
Hoppa ja det är mest glädjefnatt.
Han bara hoppar till blixtsnabbt rätt upp i luften:-)
Gosan (den stora kaninen)
fick vara lös på altanen
och spring aomkring där bäst hon ville.
O fudge har ju 2 burar
som hon springer emellan
här inne  i huset
så hon roar sig själv..
Iallafall sen åkte vi o hämtade
barnen som var ute o lekte med Liam
och hans kompis.
O sen blev det att åka hem
o fixa middag.
Taco gratäng med sallad med fetaost.
O godast av allt var guacamolen som john gjorde iordning..
Så j...a god.
Jag o nessa vart som tokiga ,
vi gillar ju sånt där .
Nu har barnen gått o lagt sig
o ensam mamma söker börjar nu.
Eller ensamma mammor sökes
som jag skrev på facebook.
haha
Nä nu blir det att slänga sig i soffan
(en av dem) med en kopp kaffe:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!