John på äventyr

Idag är min man på äventyr utan sin familj. Han sitter just nu i bussen på väg till gekås/ullared med jobbet. Vad jag önskar att jag också kunde/fick följa med. Men jag var ju där för en månad sen och jag unnar honom det här. Som den fru jag är och vet hur han kan må så är jag lite orolig över att det skulle vara allt för mycket folk där. Jag stör mig inte eller mår inte dåligt av mycket folk men jag kände av det lite under lördagen när jag var där"shit vad stort" o vad mycket folk" men går man bara lite längre in i affären så lugnar det ner sig lite.Nu ska jag snart lämna pojkarna på dagis,vanessa är redan lämnad i skolan. Uppdaterar mer om ullared sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!